30 Apr 2008

Vulgarism

Yesterday I went for an us university talk. Well I'm really depressed, in many ways. I feel I'm hopeless again. Liangxu said I used too much vulgarism in my blog. What more can I say? 骂人让我感觉爽为什么呢?也许是因为我从小习惯了粗俗吧。有时想,我就是个毫无度量的粗人,干嘛要逼自己用文明的语言说的不过瘾呢但是,再想想,又觉得是自己太空虚,太懦弱,所以才想表现得盛气凌人些不管如何,我还是我我知道自己干不成大事,所以就颓废吧,自我堕落吧,哈哈

1 comment:

Jenna said...

我靠

啥叫不文明语言

文明人说啥都是文明的

你就放心大胆地说吧

谁敢说咱不文明