13 Jan 2008

I like him...

The next time when I see him, I'll tell him without hesitation that I really like him...only him...
For this hope, I know I'll carry on, for he's always there with me, even only in my dreams...
I'll get back to my hometown and meet him.

2 comments:

Jenna said...

我买了苹果的电脑
以后能天天在床边上网了

幸福呀

呵呵

我有点想重新写博客了
虽然我已经开始写日记了

想你们

但愿你能快点适应新生活

我这边中国人多
不用担心我

只不过
从早到晚都不说一句英语
愧疚

Shao Chen said...

听说了 呵呵 好好对待你的电脑啊 继续写博客吧 这样我们就能交流了
我在努力啊 呵呵 现在可以暂时用学习麻痹一下了/