8 Jan 2008

I'm in 08S65

This is my CT group. I'm in Artemis.
有好多话不知道如何表达。我的心情真的是一团乱麻。我还是胆小,什么都不敢接受。我能干什么呢?我觉得十分孤独没有可以沟通的人。我把生活的进度打乱,现在却不知道下一步怎么走。
It's okay, I can handle it.
没有什么坎是过不去的。我还能走下去。Even though I feel frustrated now, I won't let this feeling last. 麻烦是自己给自己找的。什么时候我再一次找到了生活的方向,什么时候我就找到了动力和快感。
I had lost it once and I 've found it. Now I lost it again, I have faith in myself. I have so much support from my parents and friends. They are always by my side, tell me not to give up.
So I'm sure I'll regain my direction. It's just a matter of trying. I can win, because I'm not afraid of failures. I learn from failures.

1 comment:

Anonymous said...

加油! 没有什么困难不能克服的~